thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Hanna - 30 december 2011 20:55

Kvällens avsnitt vad jätte bra!! :D (som vanligt) 

Vad tycker ni om kvällens avsnitt? tyck till!


                                                                   / Hanna   

Av Hanna - 30 december 2011 17:17

Om ni vill att jag ska länka eran blogg eller så, så gör jag jättegärna det! :D

Har märkt att det finns ganska många vampire diaries bloggar, eller ian bloggar Nina bloggar osv så jag länkar jättegärna dom och jag själv tycker det är jätte intressant att läsa om dom samtidigt som jag får lite inspiration till vad man kan skriva om (fast självklart kopierar jag inte text eller nåt sånt!) 

Och kommentarer om vad ni tycker om bloggen eller kommantarer överhuvudtaget piggar verkligen upp en och gör en glad! :D Så kommentera på fina läsare! 

Bjuder på några fina bilder :D 

     

Vackra Nina! :) 

   

Världens finaste Candice! 


Kat som alltid ser bra ut! (:


                                                                                                            /  Hanna   

Av Hanna - 30 december 2011 14:58

Wihoo vampire diaries ikväll! :D

Om jag har väntat! och jag tror inte jag är den enda? ;) 

Kvällens avsnitt heter "smells like teen spirit" tror jag det hette, 

2 bilder från kvällens avsnitt : 

   

(Har säkert lagt upp dom förut men det blir lite repris då)

Ha det bra!

                                                                                              / Hanna   

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards