thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Hanna - 12 december 2011 16:47

Blir nog ganska dålig uppdatering den här veckan har mycket att göra i skolan oså, typ sista veckan innan jullov för nästa vecka går jag ju bara till onsdag ;) 

Ja ni kanske undrar lite vem jag är? Jag har ju faktist inte skrivit nåt om mig själv (detta är ju en vampire diaries blogg ja vet men ni kanske undrar vem det är som skriver inläggen?) 

Ja jag heter iallafall Hanna är 12 år, på fritiden är jag oftast med vänner, eller umgås med min familj eller nåt annat, och kollar på vampire diaries såklart! ;) 

Jag spelar piano och har gjort det i ungefär två år ;) 

Jag har läst dom två första böckerna av vampire diaries och tycker tv serien är bättre!

Jag har följt vampire diaries från säsong 1 och tyckte det var jättebra redan då sen gillar man ju det mer och mer ;) 

Ja min familj består av en storasyster, mamma och pappa, fast mina föräldrar är skilda så jag bloggar mer när jag är hos Pappa för här har jag min egna data ;) 

Jag gillar Engelska och Svenska bäst i skolan jag hatar Matte, Och jag vill bli skåderspelare när jag blir äldre, (tror jag, ångrar mig rätt ofta) 

Ja nu har ni fått veta lite mer om mig! ;) 

Detta inlägg blev nog ganska tråkigt eftersom ni förmodligen vill läsa om vampire diaries, men kände bara att ni kanske undrade vem jag var, kanske lägger ut en bild nån gång? 

Bjuder på en fin vampire diaries bild (bara för att hålla mig till ämnet liksom) 

 

 

Bara för att jag saknar att se Stefan och Elena tillsammans   

Ha det bäst! 

                                                                                                                   / Hanna  

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards