thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 25 maj 2012 21:56

Hej, jättelänge sen jag blogga, tråkigt när jag ser att nån/några läser bloggen men jag bloggar aldrig :/ 

Jag slutar blogga här men det finns många andra VD bloggar! (; 

Snart är det säsongsfinal (för oss som tittar i sverige) för er som tittar i engelsk takt har (förmodligen) redan sett det och jag har faktist kollat lite (ouupps)  kan bara säga att jag grät som ett barn det var nagelbitande spänning. Bästa avsnittet på länge!! (enligt mig) Och så kommer det ju en säsong fyra! wiii!!!! 

Ha det bra alla vampire diaries fans!'

Ps. kan tipsa om några andra bra serier jag tittar på som har kommit en bit men finns att ladda ner på t.ex swesub.tv(svensk text) och sådär. 

*Pretty little liars (skaparna av the vampire diaries) tyvärr har det snart kommit in i säsong 3 men finns somsagt att ladda ner och kolla efter. 

*Revenge, Vet inte om det blir nån säsong två där just nu håller säsong 1 på och finns att ladda ner. (REKOMENDERAR STARKAST) 

* Desperate Housewives, som också finns att ladda ner. 

Fast inget slår ju vampire diaries, SÅKLART!

                                                                                                                                  / Hanna   


                                                                                                                                     

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards