thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Hanna - 23 december 2011 17:25

Hejhej! 

Inget vampire diaries ikväll pga uppesittarkväll :( 

Fast idag på förmiddan var det ett gammalt avsnitt på tv man glömmer nästan bort vad som hänt ju det händer ju väldigt mycket nej men det va avsnittet som Rose va med i, kommer ni ihåg? :

 

Hon dog ju av ett varulvsbett :( 

Den jag saknar mest av alla som har dött i vampire diaries är det nog endå Lexi, hon var bara med i ett avsnitt men hon var ändå en sån här man verkligen ville se mer av,

     

Det skulle ju vart perfekt ifall hon och Damon blev tillsammans och Elena och Stefan var ihop (enligt mig)

Men så blev det ju tyvärr inte :( 

Nu ska jag sluta skriva, men vi hörs! (:

Och förresten God Jul alla läsare!

                                                                                                                              / Hanna   





Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards