thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Hanna - 29 mars 2012 18:41

Förlåt för kass uppdatering och tack till er som fortfarande följer bloggen! :) 

i morgon är det ännu ett nytt avsnitt på sexan kl : 19.00  för er som tittar i svensk takt.jag tittar i svensk takt, anledningen till det är att det blir så spännande och då har man nånting att längta till när veckorna blir lite långa. 

Dom flesta av mina vänner tittar i engelsk takt men det är ju inte lika spännande! (; 

Morgondagens avsnitt är avsnitt 12 och det heter "The ties that band" (tror det är det iaf) 

en bild från morgondagens avsnitt : 

  


En rolig bild på Paul och Nina ^^ 

 

Ha det fint! :) 

                                                                                                                     / Hanna   

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards