thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Hanna - 10 februari 2012 19:02

Länkar en bra Ian Somerhalder blogg : 

KLICKA HÄR  för att komma till bloggen! 

Passar även på att be om ursärkt för dålig uppdatering, bloggar förhoppningsvis i morgon då jag har bättre internet! 

Fixar kanske en ny fräsch header också! :) Och LOVAR att det blir en bildbomb snart med tanke på att jag inte laddat upp några bilder på allt förlänge, det har ju kommit ut nya lite "avklädda" bilder eller vad man ska kalla dom ;) 

Ha det bäst! 


                                                                                                                                 / Hanna   

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards