thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna - 18 januari 2012 20:40



       

Vart tog den här Stefan vägen? Den som brydde sig om allt och alla.. Den snälla, glada, roliga, charmiga Stefan..

Jag saknar honom verkligen, och jag är inte den enda va? Tror ni att han kommer bli som vanligt snart? Jag hoppas iaf det. Jag hoppas Stefan och Elena blir tillsammans igen och så hittar Damon en snäll och bra tjej för han ;) 


                                                                                                                          / Hanna   

Av Hanna - 17 januari 2012 17:06

Hej :D

Kan tipsa er som har varit inne på www.wpshop.com allt kan inte skickas till sverige där bara några grejor,

men jag kan tipsa er om ebay.se sök bara på : vampire diaries så kommer det upp massa prylar som dvder, signerade affischer, halsband, armband, ringar, klistermärken, tröjor och massa massa mer ;) 

Så den sidan tipsar jag er som är på jakt efter vampire diaries grejor! 

Sen kan jag också tipsa er som vill köpa ett täcke + två kuddar med vampire diaries, det finns på www.cdon.com

Sök bara på vampire diaries och bläddra lite så hittar du det, GALET SNYGGT! Dock ganska dyrt det kostar 499 kr plus frakt,

men somsagt jättesnyggt! : 

 

:D

Ha det fint! 

Ps. om det är nåt ni undrar, eller har någon fråga så är det bara att fråga mig så ska jag försöka svara så bra jag kan eller hitta svaret :) 


                                                                                                                                  / Hanna 

Av Hanna - 16 januari 2012 18:22

Nu är det officelt, DET BLIR EN FJÄRDE SÄSONG AV THE VAMPIRE DIARIES :D

Av Hanna - 14 januari 2012 23:54

Klaris och Lovisah vann tävlingen, dock hade dom ingen blogg att länka så ja, men grattis iaf.

Jag gör en till tävling snart, men bara om ni kommenterar (; 

Fredagens avsnitt var bra, men nu måste man vänta en hel vecka till :(

 

Vad tycker ni om Rebecka? 

Ha det fint! ^^ 


                                                                                                                                 / Hanna   

Av Hanna - 9 januari 2012 13:28

Stort Grattis säger vi till Nina Dobrev som fyller år idag! 

      

Grattis,Grattis,Grattis :D 


                                                                                                                        / Hanna   

Av Hanna - 9 januari 2012 12:55

Tänkte börja med sån här "gissa personer" grej (En eller två person i vampire diaries)

. Den som svarar rätt vinner en länkning. 

Vi börjar med två enkla, men det kanske blir svårare och svårare sen (; 

   

Gissa på (: 


                                                                                                                 / Hanna   

Av Hanna - 7 januari 2012 13:45

Jag skulle ju skriva mer om Ian Somerhalder men tänkte göra ett helt "Ian-inlägg" (; 

Ja vart ska man börja, han heter Ian Joseph Somerhalder och är född 1978 den 8 december och är 33 år.

Ian är Skådespelare och Fotomodell.

Han spelade blandannat karaktären boone i "Lost" men han är nog endå mest känd för sin roll i vampire diaries. 

Det ryktas om att Ian dejtar sin motspelare Nina Dobrev (Elena) dom har aldrig sagt något själva men det finns måånga bilder som "avslöjar" att dom är ett par (; 

2010 medverkade Ian i filmen "how to love a woman" 

Bjuder på några bilder och videor på Ian också ;)

Ian och Nina : 

Fina <3

Och kort video där Ian pratar lite om vampire diaries, vem han tycker bäst om Kathrine eller Elena (; 


Bildbomb : 

                   

   

Fin <3

Hoppas jag fick med det mesta (; 


                                                                                                                       / Hanna   

                                       


Av Hanna - 7 januari 2012 13:26

Okej jag lovar att i nästa inlägg blir ett " Ian-inlägg" och efter det ett "Joseph/Klaus-inlägg" (; 

Men först måste jag bara fråga, eftersom det är så många som pratar om det just nu och sådär : 

Vem tycker du att Elena ska va i hop med Stefan eller Damon? (eller tycker ni nån helt annan?) 

Det är spännande att veta vad ni andra tycker, Vet att jag har lagt upp frågan förut men då svarade nästan ingen, Så kom igen nu vem tycker du? ;D 

Bjuder på två bilder sålänge en på Ian och en på Klaus (Som egentligen heter Joseph Morgan) (; 

   

I nästa inlägg lovar jag att skriva först om Ian och sen om Joseph ;) 

Ha det fint! 


                                                                                                                / Hanna   

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards