thevampirediariesfanblogg

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Ny omröstning (;

Av Hanna - 22 januari 2012 11:13

Ny omröstning, som ni ser så har jag ställt en ny fråga vid omröstningen, tryck i vad just du tycker! 

 

Tog en bild för att visa, (dock inte från min blogg) 


                                                                                                                           / Hanna   

 
 
kattises - Alltid tävlingar!

kattises - Alltid tävlingar!

24 januari 2012 14:27

Tjäna pengar på din blogg!
Själv har jag tjänat över 3000 kr (jag har även fått dem i mitt konto utan problem) :D
Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/hur-du-tjanar-pengar-pa-bloggen-5.html

Har du en navelpiercing? eller känner du någon som har en?
Delta gärna på min piercingsmycke tävling!
Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/tavling-piercing.html

btw: Jag gör även länkbyten och bloglovin (säg bara vilket nummer du blev så lägger jag till dig direkt!)

http://mylifeaskattises.blogg.se

 
nicoline

nicoline

24 januari 2012 21:30

kika gärna in på ninadobrevsweden.blogg.se :)

http://ninadobrevsweden.blogg,se

Hanna

25 januari 2012 17:40

Vi kan göra ett länk byte om du vill?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 13 oktober 2012 15:20

Nu har jag varit busig...  Jag kunde inte hålla mig så jag har faktist kollat på några klipp från första avsnittet, MEN INTE HELA!! jag försökte verkligen att hålla ut, och vänta tills i December men jag måste få tjuvkika,bara lite!  Och jag ka...

Av Hanna - 10 oktober 2012 17:23

Oj hittade denna blogg, det var ett tag sedan ;)  Slutade ju blogga här då jag inte hade lust längre men behöll endå bloggen för man kan ju alltid gå in och kolla gamla inlägg man har gjort och kolla på massa vampire diaries videor :)  Men hörrni...

Av Hanna - 25 maj 2012 21:56

Hej, jättelänge sen jag blogga, tråkigt när jag ser att nån/några läser bloggen men jag bloggar aldrig :/  Jag slutar blogga här men det finns många andra VD bloggar! (;  Snart är det säsongsfinal (för oss som tittar i sverige) för er som tittar ...

Av Hanna - 14 april 2012 21:47

Just nu är det en bra film på tv 4 som heter "john tucker must die" där Arielle Kebbel (Lexi i vampire diaries) är med.  Jag tror att filmen är några år gammal.      Känner ni igen henne? (tjejen i ljust kort hår) jag måste erkänna att jag i...

...

Av Hanna - 13 april 2012 22:24


                                                                                                                                  / Hanna      ...

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards