thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Hanna - 6 januari 2012 20:31

Det var en som bad mig skriva mer om Ian och såklart kan jag göra det (;

Har inte tid just nu men lovar att nästa inlägg blir ett "Ian inlägg" är nån annan ni också vill att jag ska skriva om?

förresten kvällens avnsitt "ghost world" var bra men det kändes kortare än vanligt.

Nu får man hålla ut en vecka till innan man får se nästa avsnitt (om ni inte kollar amerikanska tiden) ;)

Men vi hörs! blir tyvärr ingen bild till detta inlägg för sitter inte vid min data.

(funkar inte att ladda upp bilder på den här datan)

Ha det fint!


                                                  
                                                  
           / Hanna

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards