thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 8 december 2011 20:57

Grattis säger vi till Ian Somerhalder som fyller år  idag!! :D


 

Grattis till denna snygging!

                                                                                                                  / Hanna   

Av Hanna - 8 december 2011 20:19

Fina! men kan fortfarande inte bestäma om jag håller på "Delena" eller "Stelena"   


För er som gillar "Stelena" mest : 

Lika fina som "Delena" :) 

Men för varje avsnitt gillar man Stefan mindre och mindre eftersom han börjar bli lite "ond", det är faktist lite tråkigt tycker jag :( 

Men det kommer förmodligen sluta bra! ;) 

Förresten tack alla som följer min blogg! det gör att man får mer lust att blogga, när man vet att nån läser det liksom ^^ 

Ha det bra! 

                                                                                                                                 / Hanna   


                  



Av Hanna - 7 december 2011 19:13

Skulle betyda jättemycket för mig om ni (som har en blogg) vill länka min blogg på eran blogg ;) 

Jag har inte så jätte många läsare och skulle va jättekul att få lite fler läsare! (: 

Så tipsa, länka ja allt vad man kan göra, skulle va guldvärt! 

Jag tänkte ta och berätta lite om avsnittet som sänds nu på fredag! ;) 

Det är dags för avsnitt fyra som heter : Disturbing Behavior, (tror att det är det iallafall) 

Det här avsnittet kommer iallafall handla lite om Klaus och Stefan och Rebecka (stavas) Klaus syster som har kommit tillbaka,

Damon pressas till yttersta gräns med en ny fiende i Mystic Falls, 


Rebecka klaus syster, som kommer va med i avsnitt fyra : 

 


Stefan och Kathrine pratar, undra om vad? 

 

Spännande, spännande!

Men vi får hålla ut tills på fredag! ;) 

                                                                                                            / Hanna   


Av Hanna - 6 december 2011 20:18

Ska Elena gifta sig? 

 

hm...? 

                                                                                                                    / Hanna   

Av Hanna - 6 december 2011 19:09

Känner att jag vill göra om Designen lite gör det i helgen eller nån annan dag när jag får tid :) 

Jag ska försöka uppdatera mer och nu har jag min data igen så kanske blir lite bättre uppdatering men somsagt den är inte bäst, har så sjukt mycket att göra i skolan o allt det där! ;) 

Hittade en fin viedo, kommer ni ihåg?  

Gullig! :) 

Fast jag håller nog fortfarande på Stelena, jag kan inte riktigt bestämma mig (; 

Ha det bäst! och glöm så klart inte bort Vampire Diaries på fredag klockan 19.00 eller reprisen på Lördag 18.00 :) 

                                                                                                                     

                                                                                                                 / Hanna   

Av Hanna - 6 december 2011 18:37

Åhh va snygga 

    

 

       

 

Ja och många fler snygga skådisar som jag inte orkade lägga upp bilder på,

Alla är så sjukt snygga i Vampire Diaries!   

Vet inte om jag har lagt upp det förut men för er som är lite rastlösa : 

:) 

Ha det fint, och god jul i förskott förresten! ;) 

                                                                                                                      / Hanna   

Av Hanna - 3 december 2011 19:11

Detta blir ett kort mobilinlägg,Har nyss kollat på avsnittet för denna vecka, nu börjar man verkligen sakna "vanliga" Stefan,Man vill bara att han kommer hem till Elena oså blir allt som vanligt.. Ha en fin lördagskväll så hörs vi! / Hanna <3

Av Hanna - 2 december 2011 21:52

Gjorde ett jättelångt inlägg igår men allt raderades, så orkade inte göra om det :( 

Och jag har faktist missat Vampire Diaries ikväll så får kolla på reprisen i morgon kl 18.00 på tv6 

Men vet ändå lite vad det handlar om osådär ;) 

Har inga bilder på den här datan så blir inga bilder till det här inlägget, men har en liten fråga igen : 

Vem tycker ni är "snyggast" av killarna i vampire diaries? 

Stefan? Damon? Klaus? Jermey? Matt? Alaric? Elijah? osv (: 

Ha det bäst! 

                                                                                                                   / Hanna   

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards