thevampirediariesfanblogg

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Hanna - 25 november 2011 22:42

Det verkar som de flesta ändå tycker Delena är det "finaste" paret. 

Själv vet jag inte, egentligen tycker jag Stelena, Stefan är ju så charmig! :) 

Men nu har han ju blivit ond :( men om man bortser från det är det helt klart Stelena! :D

Men nu är ju Damon så snäll och Stefan beter sig som en idiot så det kan bli svårt.... :S 

                                                                                      

Av Hanna - 25 november 2011 22:33

Missade kvällens avsnitt :( 

Jag var oss en kompis, men jag får kolla på tv6 play, sen kan jag bedöma hur det var-

Men nu har ju Stefan blivit ond vilket jag inte tycker är lika bra, tyvärr :( 

Jag älskar att sitta och titta på klipp från vampire diaries, och bilder och allt som har med vampire diaries o göra ;) 

Den här har jag kollat på och tycker den är lite rolig ^^ : 

Så fina alla tre! :) 

Ha det fint! 


                                                                                                                                               / Hanna

Av Hanna - 25 november 2011 16:48

Ikväll är det äntligen dags för ett nytt vampire Diries avsnitt! :) 

Dock har jag tjuvkikat lite på avsnittet innan ;) 

Kan rekommendera en annan serie också som dom som har skapat vampire Diaries har gjort : Pretty little liars, Sök på google.com, youtube.com eller gå in på tv3.se program och kolla pretty little liars.

Dock har hela första säsongen gått och just nu är det uppehåll,

Men den är grymt bra iallafall! :) (Fast inget slår ju vampire diaries ^^) 

Och som jag sa i förra inlägget dejtar ju Ian (Damon) och Nina (Elena) varandra i verkligheten, hittade denna gulliga video på dom : 

Så grymt fina!!

Ha det bra!

                                        Kram alla vampire diaries fan (och alla andra som vill ha en kram)   

Av Hanna - 25 november 2011 16:38

Vilket "par" föredrar ni? 


Stelena : 

 

Eller Delena? 

 

Ja i verkligheten (ryktas det iallafall) om att Ian (Damon) och Nina (Elena) dejtar.

Och Paul (Stefan) är redan gift med Torrey Devitto :) 

Ha det bäst! 

                                                                                                                                              / Hanna :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Hanna och driver denna fan blogg, för alla som älskar vampire diaries!
Jag bjuder på bilder, videor, och massa annat kul om vampire diaries.
Tipsa alla vampire diaries fans!
Läs,följ och kommentera,
Vi hörs!
Kram Hanna (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

I vilken takt kollar du på vampire diaries?
 Engelsk takt
 Svensk takt
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards